Donnerstag, 20. Februar 2014

sunshine in my mind + new in

Ihr könnt euch nicht vorstellen wie sehr ich mich auf den Sommer freue, generell kaufe ich auch fast nur Sommer Klamotten! Ich hasse Winter und könnte mir wirklich vorstellen mal in einem Land zu Leben in dem es die meiste Zeit des Jahres warm ist. Meine Vorfreude auf den Sommer erreichte ihren Höhepunkt als meine Shorts von YIREH Hawaii ankamen, mein Herz pochte höher seit dem ich sie das erste mal online sah und ich war fasziniert von Emily und der Idee dahinter. Genau wegen dieser Positiven Botschaft möchte ich euch diesen Shop dringlichst an Herz legen, die Sachen strahlen einfach pures Leben aus und die Geschichte hinter ihrem Shop erklärt euch Emily am besten selbst, hier ein kleines Interview.

Küsse Nanda 

My name is Emily Valdez, I'm 22 years old and from Hawai'i. I have a passion for surfing, photography, design, travel, and helping others.

YIREH (Yir-eh') is the clothing and accessories brand I have created and it simply means will provide. It is taken from the phrase Yahweh Yireh in Genesis 22:14 where Abraham's faith was tested in the Bible. I have used this as my mantra for the past four years as I traveled around the world. While traveling, I met countless artisans who were very gifted in their craft, but stuck in poverty. Some people were OK with their life the way it was, but others were desperately trying to do all they could to feed their families, and send their children to school. YIREH was established as an outlet to use creativity to inspire, encourage, and empower, these individuals, as well as the wearer of the products created. YIREH employs artisans who have a dream, with the goal of helping them reach it. While doing this we also provide fashionable clothing that tells a story. We at YIREH hope to create full circle movements in communities worldwide.

A full-circle movement can be defined as a cycle that positively impacts everyone it comes into contact with, finishes at it’s starting point, and continuously repeats. I hope to one day have facilities to teach design skills, and craftsmanship to individuals seeking a way out of poverty, and to offer scholarships to young adults who did not have the finances to continue their education. Thus, using creativity to inspire, encourage, motivate and empower individuals to do what they love.

A woman who wears YIREH is the essence of freedom. She is confident, a dreamer, takes risk, an adventurer, bold, steps out of her comfort zone, sweats the ocean, fearless of the future, cherishes relationships over money, laughs out loud, makes a statement, stands up for what she believes in, knows her worth, inspires others and never stops exploring.



    Look nr. 1

    Shorts - YIREH hawaii, Top - fleamarket, Earrings - Rings and Tings, Necklace - Kurafuchi




























                                                                          Look nr.2                                                                         
                                        Shorts - YIREH hawaii, All jewels - Kurafuchi                                                     






















                                                                     Look nr.3                                                                              
Shorts - YIREH hawaii, Feather earpiece and one stone bracelet - Feathery, Other jewels - Kurafuchi    










Kommentare:

  1. Wow, du hast recht! Die Teile sind der Hammer und strahlen reinste Lebensfreude aus!

    AntwortenLöschen
  2. Wow, die sind perfekt! Ich hab mir gleich die Seite angeschaut, echt wunderschön. Ich glaube so eine werde ich mir auch zulegen, wenn ich mich jemals für eine Farbe entscheiden kann..

    AntwortenLöschen
  3. Was für wunderbare Sachen Du immer findest <3
    werd mir aufjedenfall auch eine zulegen, die sind einfach perfekt! :)
    Kann den Sommer kaum abwarten!!!

    AntwortenLöschen
  4. Oh wow, du bist so unglaublich schön! Und die Hosen gefallen mir total, aber ich bin nicht der Typ für sowas, glaube ich.. Du strahlst so viel Leben aus ♥
    Liebe Grüße, Vivi

    AntwortenLöschen
  5. Die zweite Shorts ist hammer hammer hammer!! Die möchte ich haben <3

    AntwortenLöschen
  6. In welcher Größe trägst du die Shorts? :)

    AntwortenLöschen